Peacedog: Okej :) Har inte gått tillbaka och kollat på det.
Skönt med lite vind i seglen idag. Och cred till Törnqvist som faktiskt stänker dit två puckar idag - Hållander och Berglund får med all rätt mycket ros för energin dom tillför till laget, Hållander speciellt är ju någon sorts svartkonstnär som väckt Wedin från graven.
Bee: Måste vara omöjligt för Wedda att inte följa med strömmen när han lirar med Hållander. Det är Landerklass på Hållander nu, både krigarmässigt och med sitt Timråhjärta!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Skönt med lite vind i seglen idag. Och cred till Törnqvist som faktiskt stänker dit två puckar idag - Hållander och Berglund får med all rätt mycket ros för energin dom tillför till laget, Hållander speciellt är ju någon sorts svartkonstnär som väckt Wedin från graven.