Icetea: det är handlingsförlamning i båset, det är handlingsförlamning i ledningen. ALLA såg det här komma, ALLA har pratat om det här hela säsongen. Alla utom Freddan och nubben som stått med händerna i byxfickorna och låtit det ske.
Den här säsongen har visat en sak. Det går inte att spela och etablera sig i SHL med en amatörmässig ledning och styrning. Vi var aldrig beredda för spel i SHL, det var bara en lång lidelse tack vare amatörer bakom rodret. Jag tror inte vi går upp igen med den här sortens styrning av klubben.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Den här säsongen har visat en sak. Det går inte att spela och etablera sig i SHL med en amatörmässig ledning och styrning. Vi var aldrig beredda för spel i SHL, det var bara en lång lidelse tack vare amatörer bakom rodret. Jag tror inte vi går upp igen med den här sortens styrning av klubben.