TIK1928: Tyvärr kommer det aldrig hända. Timråbor är för stolta...
Inlägg: 1968211
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
{8758}: Du kan bara sådär sluta supporta ett lag. Fine, lyllos dig. Har många gånger önskat att jag kunde göra precis så men det funkar helt enkelt inte så för mig. Jag hatar väldigt mycket med Timrå IK just idag. Helst skulle jag vilja släppa allt som har med dem att göra. Men det är omöjligt, det är som att skära av sig en arm eller nåt. Att vara supporter till Timrå är mer en förbannelse än nåt jag numera väljer själv. Kommer inte ens ihåg att jag valde, det har bara alltid varit så. Sen farsan började ta med en på matcherna.
Men återigen, grattis till dig. Kan du nu vänligen sluta trolla i vårt forum eftersom du inte är supporter här.
Men återigen, grattis till dig. Kan du nu vänligen sluta trolla i vårt forum eftersom du inte är supporter här.
+ 10