Timrå Ik jag älskar dig och kommer så att göra tills jag dör. Det gör ont i mitt hjärta nu men jag vet att du inte ville svika eller göra mig illa. Jag kommer att följa dig,stötta dig om du så ramlar ner i div.5. Du är min stora glädje i livet och gjort mig glad så många gånger och jag vet att du kommer att ge mig många fler lyckliga stunder . Tack Timrå Ik för att du finns i mitt liv och jag längtar redan till hösten då vi gemensamt tar nya tag mot SHL.
Tack alla riktiga supportrar för den här säsongen och så ses vi på västra stå i september.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Du är min stora glädje i livet och gjort mig glad så många gånger och jag vet att du kommer att ge mig många fler lyckliga stunder .
Tack Timrå Ik för att du finns i mitt liv och jag längtar redan till hösten då vi gemensamt tar nya tag mot SHL.
Tack alla riktiga supportrar för den här säsongen och så ses vi på västra stå i september.