PontusPilatus: Tror nog du svarade lite på din egna fråga där; "faktorer som är svårt för oss här på forumet att värdera".
Jag kan dock bara svara för mig själv och anser inte att han ryms i ordinarie uppställning längre, framförallt inte som back. Däremot som utfyllnads/lagpappa så fine, inga protester.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag kan dock bara svara för mig själv och anser inte att han ryms i ordinarie uppställning längre, framförallt inte som back. Däremot som utfyllnads/lagpappa så fine, inga protester.