Sputnik: Precis. Först o främst borde man sätta dit lite fräscha prestigenamn på Tränarsidan. Inte gamla avdankade Dinosaurier och pappor. Varför inte lite mer utbyte med a-laget för att öka motivationen och inspirationen. Kan ju inte kosta allt för mycket att t ex en gång i månaden träna ihop 50/50 junisar/a-lag. Göra lite nya grepp kan ju inte skada. Gymma ihop också så a-laget får visa vägen och vad som krävs och att junisarna kan se att det kanske inte är så stor skillnad uppåt. Inspirera.....kommunicera etc
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Varför inte lite mer utbyte med a-laget för att öka motivationen och inspirationen. Kan ju inte kosta allt för mycket att t ex en gång i månaden träna ihop 50/50 junisar/a-lag. Göra lite nya grepp kan ju inte skada. Gymma ihop också så a-laget får visa vägen och vad som krävs och att junisarna kan se att det kanske inte är så stor skillnad uppåt. Inspirera.....kommunicera etc