Eller menar Nubben att det är hans värvningar som gjort det omöjligt för laget att ta till sig spelidén? Å andra sidan har ju Kent vid oändligt många tillfällen gjort det klart att spelare alltid tas in i samråd med coachen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Eller menar Nubben att det är hans värvningar som gjort det omöjligt för laget att ta till sig spelidén?
Å andra sidan har ju Kent vid oändligt många tillfällen gjort det klart att spelare alltid tas in i samråd med coachen.