1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1970632

Sv: Apropå nånting...
Mappa: För mig är det helt självklart att spelare som Kinvall, Larsson, Wedin, Hållander med fler ska spela i högre ligor än HA. Dom har visat att dom har stort och äkta Timrå hjärta och det tycker jag verkligen bevisas när dom gråter i omklädningsrummet efter vi degraderades. Bara det att många av dom valde att skriva på fler års kontrakt med oss (om vi var kvar i shl) visar att dom vill spela i Timrå men eftersom att vi åkte ur förstår jag fullt ut att dom lämnar eftersom att annars skulle dom ta ett steg tillbaka i sin egen utveckling och karriär. Jag vill att det ska gå bra för dom alla i sina nya klubbar och att dom når långt i sin karriär även om det tyvärr inte blir i Timrå för tillfället.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timråik123456: Sen får man tänka att Hållander har kontrakt med Pittsburgh, dom har mycket att säga till om. Helt säker på att han själv hade kunnat stanna i Timrå.

Sv: Apropå nånting...
Timråik123456: Jag håller med dig, men det finns också undantag i Dahlen 🙂

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer