1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1970623

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: inte en chans sluta då genast upp med att sitta i omklädningsrummet o grina och påstå att man älskar Timrå nu har ju dessutom våran lagkapten lämnat . Nä det finns inget hjärta för nån klubb o varför då inte vara kvar o se till att laget blir etablerade i SHL o kunna tjäna pengar in på kontot nä alltid bara ha sig själva i första rummet jag tror att detta måste det bli nån jävla ordning på om vi supportrar i Timrå någonsin ska ens kunna drömma om att i närheten av att slåss om ett SM Guld säger det förut men säger det igen fattar inte hur Nubben orkar med alla besvikelser han måste vara med om . Troligtvis för att han brinner lika mycket eller troligen ännu mer än vad vi gör

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Mappa: För mig är det helt självklart att spelare som Kinvall, Larsson, Wedin, Hållander med fler ska spela i högre ligor än HA. Dom har visat att dom har stort och äkta Timrå hjärta och det tycker jag verkligen bevisas när dom gråter i omklädningsrummet efter vi degraderades. Bara det att många av dom valde att skriva på fler års kontrakt med oss (om vi var kvar i shl) visar att dom vill spela i Timrå men eftersom att vi åkte ur förstår jag fullt ut att dom lämnar eftersom att annars skulle dom ta ett steg tillbaka i sin egen utveckling och karriär. Jag vill att det ska gå bra för dom alla i sina nya klubbar och att dom når långt i sin karriär även om det tyvärr inte blir i Timrå för tillfället.

Sv: Apropå nånting...
Anders Forsberg slutar i Mora enligt DT.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer