1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1972170

Sv: Silly Season 2019-2020
TIK-Lund: hahaha jalle jävla fet finne kom ju till Timrå med 15 kg överviktig o helt otränad måste vara en av dom sämsta värvningar Nubben gjort har ju fult upp med att hålla balansen är ju för fan sämre än en veteran i div 2 sämst o ska ju skämmas över att varit med att spela ner Timrå till HA men han är väl som dom flesta andra Larsson Kinnvall Thörnqvist o.s.v som skiter fullständigt i Timrås vara eller inte för dom har ju nya kontrakt med andra klubbar fast dom hadde så in i helvete stora jHjärtan för Timrå JÄVLA SVIKARE dra åt helvete kan dom göra hela bunten o förresten så kan Svedberg badbollen fara samma väg den lilla räkan så in i hela h-vete dålig så jag är fortfarande spyfärdig

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
Mappa: Din sinnesnärvaro är ju helt skev

Sv: Silly Season 2019-2020
Mappa: Modanos siamesiske tvilling?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer