1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1973158

Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Klart man har pengar ABB mfl står bakom. Men vad är det mot fröken Boyes knähunden Berglund papiljotten Drugge Nallebjörnen Söderberg Nubbs svärson Ladugård morfar Molinder snacka om publikmagneter.Bra jobbat när skiten ska presenteras haha löna sig och snåla sig ur kommer bli samma nu snåla sig till ettan. Inte ett jävla rätt gjorde man när man hade chansen utan nu står man på NOLL med dessa skitspelare som inte några andra klubbar skulle röra ett finger för men i inavel föreningen sitter de på livstidskontrakt styrelse sporchef tränare mm. Större klubb och skiten hade vart rökt omg

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
Modano: Ta bort ditt Märke för Timrå.... over and out.

Sv: Silly Season 2019-2020
Modano: Får känslan att du är en väldigt instabil människa..ANDAS!

Sv: Silly Season 2019-2020
Modano: upset ? Kanske kommer supervärvningar till veckan ? 3-4 st 98 kg-backar som hoppat av NHL mitt i karriären o tänker allsvenskan ....

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...