TIK-Lund: Det räcker nog med att tyska ligan inte är usel för att spelare ska söka sig dit. Kronkursen och skattesituationen i Sverige är fortsatt dåligt. Vill man jobba och bli rik gör man det bäst utomlands (gäller alla yrken).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kronkursen och skattesituationen i Sverige är fortsatt dåligt. Vill man jobba och bli rik gör man det bäst utomlands (gäller alla yrken).