TIK-Lund: Den enda vibb jag fått kring honom och den där cirkusen i vintras är att han är en i raden av junisar som verkar ha jävligt bråttom. Det skrevs obegripligt många artiklar från ST:s håll för att det inte ska verka lite planterat. Han verkar ju onekligen vara en producerande spelare på juniornivå, men ska man vara en producerande spelare för de första linorna i HA i den där åldern (åtminstone i något av topplagen) så bör man nog åtminstone befinna sig på en nivå där man är intressant i draften. Där känns det väl inte direkt som att han befinner sig?
Intressant att se vad det landar i men det naturliga steget borde väl vara en säsong i ettan? Tror Jansson och Kaijser mått jävligt bra av sina utlåningar i år.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Intressant att se vad det landar i men det naturliga steget borde väl vara en säsong i ettan? Tror Jansson och Kaijser mått jävligt bra av sina utlåningar i år.