1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1973342

Sv: Silly Season 2019-2020
Va ju tvungen att logga in med det här gamla nicket. Hade visst inte kört så många inlägg, men läste frenetiskt på HS om dagarna i yngre dagar. Var däremot för feg att skriva så mycket med detta nick då jag kände att jag inte hade så mycket att komma med till de stora grabbarna/Tjejerna här inne. Tror dock inte nämnvärt många kommer ihåg detta nick. 😂

Vilket jag kör med nu? Ledtråden är att det är en Känd Rysk Satellit(jag tog det dock efter namnet på mitt favvo fiskedrag) 😋

Lägger till 2 snubbar man inte ser längre på HS
Hahl Bundy och Söder Över. Vart tog ni vägen? 🤔

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
{469}: 100 spänn på Sputnik.

Sv: Silly Season 2019-2020
{469}: Är jag helt fel ute nu eller hette inte forumet nått annat innan Hockeysnack? Men att man bytte namn till HS alltså.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer