1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1973390

Sv: Silly Season 2019-2020
Det är jag som var Ambroo btw. Har varit mer eller mindre aktiv sen innan millennieskiftet. Lämnade efter senaste degraderingen. Var Legend pre-SHL och skrev många mil - tyckte mycket, tjafsade än mer och droppade en och annan sillybomb (Jonte Hedström den största). Är periodare numer men läser desto oftare. Är imponerad över att Knylan fortfarande orkar.

JobbaPuck är för övrigt en hommage till supporterprofilen Hyland. "Jobba puu-uck!!1 !!" är hans slagord som ekat i många hockeyarenor genom åren. Alltid fullast, dummast och fulast - vet att man inte ska säga det om folk men han ger mig inget val.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer