jokklas: Knylan: Jag ställer dumma frågor och får bra svar, tack grabbar! :) För övrigt har jag faktiskt, tro det eller ej, en väldigt bra magkänsla om laget inför kommande säsong. Jag tror det kan bli riktigt kul att gå på hockey igen!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
För övrigt har jag faktiskt, tro det eller ej, en väldigt bra magkänsla om laget inför kommande säsong. Jag tror det kan bli riktigt kul att gå på hockey igen!