rabalder: Nässén har retweetat en del grejer om Backman på sin egen twitter, så i det här fallet (och med tanke på att Backman skrivit kontrakt nyligen) så skulle jag tippa på att de två kanske känner varandra och att Backman följer oss av den anledningen. Men det hade varit en bra värvning annars!
rabalder: Vad är det med Timrå och Frölundaspelare? 😂 Huvva... spelat i IKO också... Verkar inte vara en producerande spelare på HA-nivå... Men man kan ju hoppas att han blommar ut om han nu skulle vara klar för oss!
rabalder: Honom hade man inte tackat nej till som förstecenter. Är det något som verkar ligga i tiden så är det att inga kontrakt är heliga längre. Många klausuler, optioner och annat juridiskt. Dessutom verkar det inte vara samma stålbad att bryta ett kontrakt längre, lite ersättning så är de flesta nöjda.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer