Dagens bästa: Pekka Lindmark! En rögande målvakt... Än kunn stå å lut sej mot ribban när de var i mittzon.. De är så spända målvakterna nu för tin! Sommarträning de var inge för mej... Ja vilken lirare vi haft i vårat ställ!! Dä va bättre förr!! Hann är för skön rabben!!😂 Ikväll sa dä på Hotell Laxen att Dallen lir för oss i vinter!!❤🍸🍺🥃
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En rögande målvakt...
Än kunn stå å lut sej mot ribban när de var i mittzon..
De är så spända målvakterna nu för tin!
Sommarträning de var inge för mej...
Ja vilken lirare vi haft i vårat ställ!!
Dä va bättre förr!!
Hann är för skön rabben!!😂
Ikväll sa dä på Hotell Laxen att Dallen lir för oss i vinter!!❤🍸🍺🥃