Bragd-Birger: tycker mig se många förbättringar från de tidigare matcherna iaf. Passningarna sitter bättre, försvarsspelet som helhet verkar bra mycket bättre och brattström skulle lika gärna kunna vara en mur. Slarv och individuella misstag som ställt till det men sån händer alla lag och alla spelare... Utom kanske Elias!
Vi borde dra det längre stået men vi vet ju att hockey kan vara orättvist ibland.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer