Sputnik: Men för att vara ärlig så är spelet i 5 mot 5 fortfarande lika uddlöst och osynkat som innan. Det är vårt powerplay som räddat oss denna match. Tanklösa passar i egen zon mellanåt dom sätter sin kollega i trubbel alternativt mitt i famn på motståndare. Visst vi har sparkapital i flertalet spelare men det vore ändå lite skillnad om spelet kuggat men de haft lite oflyt med att få in pucken. Nu ser det mestadels för strukturlöst ut för att jag skall börja känna mig nöjd och säker. Tror fortfarande vi kommer bli blottade på ett helt annat sätt när vi möter topplagen framöver.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer