Knylan: Kan vara att jag har skitiga glasögon på mig, men jag ser inte riktigt att vi är på en helt annan nivå än tidigare. Det är lite för otajmat, ostrukturerat, slarvigt och utvisningsbenäget fortfarande för min del för att jag ska tycka det.
Men; det innebär ju inte per automatik att jag är tokmissnöjd med spelet. Herregud, det är bara tredje matchen. Saker och ting kommer att - hoppas jag - kuggar i bättre framöver.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men; det innebär ju inte per automatik att jag är tokmissnöjd med spelet. Herregud, det är bara tredje matchen. Saker och ting kommer att - hoppas jag - kuggar i bättre framöver.
Åh, vad dom låter för minsta lilla där nere.