Reign in red: Jadu förutom PP så måste man ju nästan erkänna att Timrås spel i 5 mot 5 har varit ganska fritt från underhållning i nästan alla matcher. Men hej vi vinner ju så är väl dumt att klaga..
Reign in red: Dom är extra hårda med målgårds-bedömningar nytt för i år, bara du har en skridskoskena i målgården så ska spelet blåsas av eller i det här fallet målet dömas bort.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer