1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1989995

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Nisse1: Det låter onekligen positivt i ST-intervjun i alla fall. Det ”finns inget intressant i SHL” och att han bara vill spela vidare nu när det börjat så bra. Klappat och klart. Problemet är ju bara hur vi ska lösa det hela när Hardegård är tillbaka?

Låna ut Nielsen till Hudik kanske? Han behöver istiden, så får Westlund och Lander gnugga vidare här.

Svarskommentarer

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Knylan: Vi satsar på framtiden (Nielsen )

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Knylan: Låna ut Westlund skulle varit bra, han hänger inte med i tempot inledningsvis i HA av alla matcher jag har sett.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer