1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1992986

Sv: Apropå nånting...
En sak jag kom att tänka på så här sent på kvällen . Hur man får igång 2 kedjor . Flytta Hartmann till första och Lööke till andra . Hartmann kan få igång målskyttet och Lööke - Wahlgren - Valfri 3elänk - bör bli en vass kedja också

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Hade Nässén inte varit skadad så tror jag vi hade haft 2 starka kedjor nu. Wahlgren har inte övertygat än så länge, men man kanske behöver ge han lite mer tid sen hjärnskakningen. Nässén tror jag kommer kunna bära en andrecenter roll om han ens ansluter nån gång. Kanske skall man då testa att sätta Wahlgren på en kant brevid Nässén och Hartmann. Ner med Ohlsson i en kedja med Madsen och Kaijser så skulle det kunna bli en rejält tung 3:e lina.

Annars hoppas man ju Nubben är på Johan Johnsson om en återkomst, knapp speltid i HV, bänkad vissa matcher tom. Då skulle Johnsson bära en andrakedja som center utan problem.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer