Sjuk period. Vi möter ett lag som lirade i SHL förra säsongen. Tycker att vi mosar på med både grundspel, hög press och dominerar fan mot dalmasarna.
Märkligt att vi ändå leder. Annars brukar vi sakna grundspel och vinna.
Det går aldrig! Hur fan kan våra coacher ändra taktik? Avgå alla!
Och det skulle enligt uppgift vara en ”full” buss med TIK-supportrar på plats i Mora? Hur många kör ”SMÅLAND” och flyter i spritfloden? 23 på bortastå?
Och rasistskandalen i Bulgarien är inget mot det man tycks höra genom C-More bruset.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer