1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1996413

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-10-19
EXPLORERSMÅLAND: Mm..tycker vi gör en helt ok bortamatch, men killarna måste sätta chanserna.
Synd att Boyce fått så många frilägen, han är rätt iskall på sånt....
Njae...det blir olidligt det här. Hoppas ditresta klacken får fira en seger..

Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-10-19
Kulltorp: Ja, ni go vänner; vart ska detta sluta?

Ytterligare en match i raden av ovissa, stressframkallande och panikskapande matcher. Tänk om man kunde få en"lugn" vinst nån gång.

Jävla, skitmål att släppa in.

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-10-19
Kulltorp: Boyce känner man inte igen, tacka av han efter den här säsongen kanske?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer