1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1996494

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-10-19
Smokey: Tycker du verkligen att vi spelar dåligt? Jag är inte världens bästa på att analysera hockeymatcher, är för otålig och engagerad, men jag tycker det ser rätt bra ut.

Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-10-19
hubbenorlen: Nej, nej... Jag påverkas säkert bara av alla dystergökar här inne på HS. Försöker bara balansera att vi typ leder serien med allt gnäll som framförs. GE OSS GRUNDSPEL I DAG. Nu börjar säkert raset. Fan.

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-10-19
hubbenorlen: Vi spelar bra. Problemet är att vi inte kan avgöra såna här matcher i tid... o därmed blir det brunrand hos oss alla. Ett mål... ett skott = brunrand

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer