1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1996563


Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-10-19
Moras tränare tycker att det är surt att dom missade sin chanser. Funderar på om han såg Timrås missade lägen...

Ytterligare en kväll där vi vinner, delar serieledningen och ökar avståndet till trean i serien, men man är säker på att gnället om grundspel kommer att dominera snacket här på HS.

Skål.

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-10-19
Charlie2: Schåååååååål 🙈
Eller vågar man säga det innan " NTO " dyker upp i GB!!!!
Nä nu blir det " SEGERFEST "
DÄ RINN LÄTT IKVÄLL!!!
Nu " LADDAR " vi ZATAN INNAN " DE GRANDE FINALE " på lillörda!!!
Visst kan vi begära mer mål på alla chanser...
Mest just nu ger ja " FAN " i att....
Nu firar vi den vinstkväll med " BRAVUR "
Man blir tårögd när man hör våra underbara suppotrar som sjung så man får " STÅPÄLS "
ÄLSKA TIMRÅ IK I VÅTT OCH TORRT ALLTID!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer