mikenomad: Måste få säga att jag tillhör det lite äldre gardet av Löven supportrar och vet att det var få fans som man respekterade som TIK fans. Hoppas att vi får se en bra match ikväll även om jag personligen, vilket ni nog förstår att vi vinner.. ;D
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Måste få säga att jag tillhör det lite äldre gardet av Löven supportrar och vet att det var få fans som man respekterade som TIK fans.
Hoppas att vi får se en bra match ikväll även om jag personligen, vilket ni nog förstår att vi vinner.. ;D