Ja men platsar sopor som boyes whalgren då finms det inga krav av idioterna freddan nubben de är ju bättre och spela i den här skit serien och vara förbli en farmarklubb IDIOTERNA heja heja
Modano: varför får hardegård spela så mycket? Jag får panik på killen. Sämre back får man nästan leta efter typ i division 2. Han kan inte starta ett uppspel, han är typ i samma klass som Jesper jäger var hos oss.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer