Modano: varför får hardegård spela så mycket? Jag får panik på killen. Sämre back får man nästan leta efter typ i division 2. Han kan inte starta ett uppspel, han är typ i samma klass som Jesper jäger var hos oss.
Tonymontana: Håller med.. har inte förstått hans storhet som några här inne påstår. Slå sarg ut eller till icing kan vem som helst göra. Trist att behöva säga det men hade önskat att det var bättre.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer