snubbelfot: Jo, det är bättre, då kan jag åtminstone tänka mig att läsa det du skriver.
Då det inte är föreningens ekonomi som vi diskuterar utan spelarmaterialet så är det ju oviktigt vem/vilka som eventuellt är externt finansierade.
Ska jag klättra upp för mount Everest så kommer det gå lättare om jag kan ha ett gäng sherpas med mig, oavsett om det är jag eller Umeå kött&video som betalar för dessa.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Då det inte är föreningens ekonomi som vi diskuterar utan spelarmaterialet så är det ju oviktigt vem/vilka som eventuellt är externt finansierade.
Ska jag klättra upp för mount Everest så kommer det gå lättare om jag kan ha ett gäng sherpas med mig, oavsett om det är jag eller Umeå kött&video som betalar för dessa.