Signum för två år sedan var snabba omställningar, skapa övertalighet i offensiv zon och använda farten i anfallen.
Nu blir det sävligt och omständligt. Och dessutom, kan vara en effekt av stillastående forwards, spelas det så mycket på utsidan så att Timrå snart är utanför sargen och spelar. Mig veterligen är det ingen målvakt, förutom Brattström då, som släpper in puckar från sarghörnen. Känns som en relativt jävligt kass taktik att ta sig dit i varje anfall.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Signum för två år sedan var snabba omställningar, skapa övertalighet i offensiv zon och använda farten i anfallen.
Nu blir det sävligt och omständligt. Och dessutom, kan vara en effekt av stillastående forwards, spelas det så mycket på utsidan så att Timrå snart är utanför sargen och spelar. Mig veterligen är det ingen målvakt, förutom Brattström då, som släpper in puckar från sarghörnen. Känns som en relativt jävligt kass taktik att ta sig dit i varje anfall.