EXPLORERSMÅLAND: Helt klart både bättre spel hos Modo och Löven samtidigt som publikintresset finns.... dessa lag förtjänar tyvärr mer att spela om en SHL-plats än vad vi gör just nu.
BlackBay: Sjukt jag vet. Men jag tror fan vi kan utmana. Vi har skillsen så det räcker och jag tror Nubben kommer agera när det krävs. Ja det är lördag och jag är lite lallig. Men i alla fall
BlackBay: Haha håll käften. Klart som fan det finns publikintresse när hemmalaget hade 9 raka segrar inför, det är seriefinal och ”derby”? MoDo lyckades knappt komma upp i 2500 på deras hemmamatcher i fjol.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer