Vi glömmer alla dåliga passningar, dåliga bedömningar och misstag. Istället tackar vi linjeman som stoppade pucken på blå åt oss i slutet och tar med oss två poäng och en liten moralboost
Hassan: Skönt 2 poäng, som det såg ut. Tyckte Mora var bättre än på länge. Idag lever vi på att förstafemman levererar. Här ser man skillnaden på oss och övriga topplag. De har fler femmor som levererar, men vi är sjukt beroende av att Dahlén är på spelhumör. De fick oerhört mkt speltid idag. Wahlgren går bort. Hardegård ser lite tryggare ut men slår fortfarande bort massor med pass. Bratten skulle tagit tvåan, han har lite Akilles på sidoskotten. Positionsförmåga? Vesterlund är på väg mot toppform. Forza...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer