Knylan: Äntligen kedjor man längtat efter... tror att det är ett taktiskt drag som vi vanliga inte förstår . Ärligt talat det här kunde inte ens vi lista ut . Kunde dom vinna förra matchen så kan det gå nu också
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ärligt talat det här kunde inte ens vi lista ut .
Kunde dom vinna förra matchen så kan det gå nu också