Knylan: Ok, då kan vi ha Dahlen, Ohlsson och Lööke som fjärdekedja nästa match då kanske 😂 Finns ju en anledning att exempelvis Dahlens namn alltid figurerar i förstalinan.
Heisenberg: Det bästa med dessa förändringar är att man splittrar på Berglund och Boyce , så dessa får spela ett annat spel än vad dom gjort de senaste säsongerna tillsammans , är nog mycket bra för dom , har liksom kört fast i sina roller.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer