1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2010500

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2019-12-03
Hassan: Det är ingen förstalina för det, kallas att man startade med tredjelinan, eller om det var fjärdelinan (officiellt).

Svarskommentarer

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2019-12-03
Heisenberg: Jo, jag vet det. Man startade dock med Kaijser även mot Karlskoga. Håller med om att linorna har en viss hierarki men skillnaden mellan 3 och 4 är marginell. Sedan beror det ju också mycket på hur man är som coach. Finns säkert coacher (lex Babcock) som vrålar ”Nu åker du ner i fjärdelinan din jävla rövhatt!!!” Tror dock inte att detta är fallet den här gången.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer