1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2010579

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2019-12-03
{8839}: Din fråga är ju ”Eller hur?” Annars är det ju två frågor, ”Huvudsaken är vinst med dåligt spel” är det det du frågar om jag håller med om eller är det ”men spelet är inte bra !”

Vilken ska jag svara på?

Svarskommentarer

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2019-12-03
Hassan: Håller med Hassan på denna. Clay, emellanåt är det jäkligt svårt att tyda vad du menar. Känns som att du använder en slumpgenerator vid val av skiljetecken.

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2019-12-03
Hassan: Ursäkta ..jag menar "Spelet är inte bra ! Eller hur ?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer