1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2010648

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2019-12-03
Charliejfz: Du gillar flyg säger du! Jag har flugit i två ikoniska plan i England dubbelsittsiga,en Spitfire o en Mustang!! De va häftigt kan du tro!

Svarskommentarer

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2019-12-03
JonteD: Låter häftigt att få flyga p51 och spitfire.., två klassiker under WW2... har bara åkt i cockpit i civila maskiner... 767, md80, 737... men hade om tillfället givits i ett idealscenario... om man känt någon... gärna åkt med i jänkarnas lineup… F16, F18, filmen top guns A4 och F14 eller varför inte F22 eller F35 med vector trust :)

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2019-12-03
JonteD: Gjorde lumpen på F4 som Flygplan/Vapenmekaniker . Draken var vårt Flygplan , en otroligt intressant och rolig tid .

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...