JonteD: Låter häftigt att få flyga p51 och spitfire.., två klassiker under WW2... har bara åkt i cockpit i civila maskiner... 767, md80, 737... men hade om tillfället givits i ett idealscenario... om man känt någon... gärna åkt med i jänkarnas lineup… F16, F18, filmen top guns A4 och F14 eller varför inte F22 eller F35 med vector trust :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...