Simmalugnt: Man kan tro mycket, men hur hon känner sig vet bara hon. Jag tror på riktigt hon tycker det är bra på ett sätt, gör man en sådan grej så ska man skämmas, ja även inför ett fullpackat NHK. Såna saker ska tas upp till ytan.
Skammen gör bara läxan ännu snabbare, han ska bli påmind om det. Det kommer göra honom gott i framtiden.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...