OlliJanne: Får man önska något nu med alla de här skadorna så är det ju en Sonnenberg/Manderville. Får gärna vara en poängspruta men hemskt gärna någon som kan dunka igång ett omklädningsrum.
Hassan: Nja, jag önskar oss en Krykov Jr. Finsk/Rysk-stövarkaraktär, outslitlig, som aldrig bangade en endaste match för Timrå. Frågan är bara om den spelartypen finns att tillgå nu för tiden? Nubbs, AGERA nuh!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer