1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2022075

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Hatar att vara såhär gnällig, men det måste sägas. Varför går inte Timrå ut med denna information själv och gör en grej av det? Kollade på den deppiga ”inför”-videon med Freddan och Kjell-Åke, där nämns det att ”det inte görs så stora förändingar”.
Varför kan inte klubben få Freddan att säga samma sak han gör i ST till deras interna kommunkation?

Nåväl. Krossa Tuna!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sjukt hur spelare kan gå från extraspelare till förstakedjan bara på några matcher. Säger inte att Lindholm inte förtjänar det, han om någon i laget förtjänar den chansen, men blir inte klok bara på hur Freddan tänker? Dags att Nielsen får en sån chans nu också isåfall. Nielsen > Lander, Carlsson, Ragnarsson och Carlson (om man ser till typ 5 senaste)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer