1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2022078

Sv: Apropå nånting...
Sjukt hur spelare kan gå från extraspelare till förstakedjan bara på några matcher. Säger inte att Lindholm inte förtjänar det, han om någon i laget förtjänar den chansen, men blir inte klok bara på hur Freddan tänker? Dags att Nielsen får en sån chans nu också isåfall. Nielsen > Lander, Carlsson, Ragnarsson och Carlson (om man ser till typ 5 senaste)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Jag tror att man ser samma spelartyp som Ohlson i Lindholm. Jag förstår logiken i tänket. Det visar sig snart om det är rätt eller inte.

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Det vet vi väl båda att Lindholm inte är en förstaline spelare. Men kul att.han får chansen, tänker jag.
Attmgensig in i Freddans huvud har jag slutat försöka med för längesen.

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Freddan är odödlig. När Foppa och Näslund är så förbannade så att de medvetet skjuter puckar i huvudet på dig , då har du gjort nåt bra.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer