Costanza: Klassiska svaret från en svenne när man snackar hockey med er. Syftar såklart på Sverige-Finland. Att dra upp historia och antal guld går oftast som en evig repris där.
Timrå är faktiskt lite som finländaren i detta fall, Modo som den där Bratungen som hela tiden försöker se sig som lite finare och lite bättre.
Men seså, förbundet kan nog fixa fram medaljer i gummi eller plast ska du se.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...