Nisse på Mon or: Det blir sämre och sämre för varje omgång, uppenbart att man jobbar med fel saker. Man slår hellre en pass till stillastående forward på blå än en som bågar i mittcirkeln och kan komma med fart
Jockz: Ja lira på spelare i fart har man väl sagt bestämt nej till denna säsong? Är i alla fall känslan för en som inte förstår bättre efter 3/4 av säsongen är spelad.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...