Heisenberg: kan föreningen inte ens få upp namnet på tröjan på spelarna så säger det väl hur jävla lojt det är i Konsum IK. Jävla amatörer! Ante har jag aldrig förstått storheten med.
Tikkare: Kom igen nu alla timråiter! Tappa inte hoppet o sugen utan kämpa på jag flaxxar till Thailand i tre veckor!! Men kommer att hålla lite koll på vad ni gör!😎😎😎😎😎😎😎
Tikkare: Dä tro fan vi int kann sätt upp namn på ryggen!!!!De kost ju! Dä ä ju lånespelare... Vi har blivit ett ända j-a lånelag till SHL... De kann ju bli hemsända närsom ju..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...