Vi får iallafall vara glada att vi slipp spel playoff till Div 1 i vår..👍🏼 Vi har chans att rycka ifrån Boförs ikväll... Men ikke... Västerås närmar sig... Nä....töm å glöm ikväll!!! Och mä dä spele kann vi glöm denna säsong å ladd om inför nästa!!! Då mä ny tränare i båse!!! Kansche Leif Boork???
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi har chans att rycka ifrån Boförs ikväll...
Men ikke...
Västerås närmar sig...
Nä....töm å glöm ikväll!!!
Och mä dä spele kann vi glöm denna säsong å ladd om inför nästa!!!
Då mä ny tränare i båse!!!
Kansche Leif Boork???