Den 11 Mars drar kvalet igång mot en plats i SHL för Timrå , tråkigt att att dom inte vill vara med med full kraft i racet eller kanske inte pengarna finns , då är det en annan sak , nu känns det lite uppgivit när skador har kommit och inget görs ...Det kanske kommer gå endå får vi hoppas , men med lite nytt blod skulle allt bli mer intressant och skapa ett intresse som skulle ge mer intäkter och tryck i arenan . Spel ordningen till kvalet 2020 finns hos MrMadhawk.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer