Kulltorp: Den ända fighten de vinn Modo ä väl sättet att tömma pungen...... Vår är stängd.... Me de tömmer om och om igen på spelare... Kan bli kostsamt i slutänden om dä gå åt helvete... Än har int fönstret stängt...15 feb... De kan nog tömma lite till 👍🏼
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vår är stängd....
Me de tömmer om och om igen på spelare...
Kan bli kostsamt i slutänden om dä gå åt helvete...
Än har int fönstret stängt...15 feb...
De kan nog tömma lite till 👍🏼